Pages

Kesekian Kalinya.

Assalammualaikum.

Wah, lama gila tak update blog ni. Last update bulan September kot. Nampak tak kemalasan nak menulis tu. Actually waktu-waktu tu aku tengah tumpukan sepenuh perhatian terhadap akademik aku. Seriously, aku rasa prestasi aku merosot. Dan tipulah kalau aku kata aku tak stress sepanjang pembelajaran aku kat SBP ni.

Tanyalah classmate aku berapa banyak kali aku menangis sebab Addmath. Sebab Physics. Mengamuk sebab Chemistry.

And tahun depan. Ya Allah, senior year? Seriously, I'm not ready for this!

Mak aku dah pesan, sepanjang cuti akhir tahun ni, spend it wisely. Study semua subjek Form 4, so senang nak catch up untuk tahun depan. And aku sangat sangat kena tumpu untuk Chemistry, memandangkan subjek tu la aku paling lemah setakat ni and sangat aku tak minat.

Okay enough for academics.

For the whole year of 2013, lots of things happened. And, lots of new characters are introduced in my life. From SMKAP to STJ, wow. Tak pernah aku jangka untuk belajar dan hadapi SPM di STJ. Awal-awal aku di STJ, aku rasa macam.. Entahlah? Mimpi kot? Tak percaya yang sudah selamat belajar di sekolah baru? Dapat kawan baru, geng baru?

Dreams come true kot. Haha.

Tak come true sangat kot.

Anyway, ni watak-watak baru dalam hidup aku :



Classmates of 4 Kindi.



Geng ASRID cehhh.



Dormmates of M9.



Budak Arab SPM. 



Budak Drama (including Ferra).



My Buddyz, Mira (which is also my dormmate).

Ta-daaaah (patut ke buat bunyi macam tu? hmm)! Yeah. Yang penting I love both of my lifes- life in SMKAP and in STJ. 

stars

Haritu tengok The Flu dekat Astro Best, and dok ulang-ulang ceghita tu. Ya Allah serious best. Memang aku nak promote kat hang suma, pi la tengok ceghita ni. Cerita ni menunjukkan betapa perlunya seorang leader yang bertanggungjawab untuk memimpin rakyatnya walau dalam keadaan huru hara, peranan doktor dan rescue team dalam membantu orang awam, kasih sayang ibu dan anak. Wah kalah KOMSAS kauu. 



YA INI CERITA KOREA. KENAPA? INGAT SEMUA CERITA KOREA CINTAN CINTUN KE?

So, langganlah eh kat Astro Best. Tak mahal pun, cuma RM10.00 je. Enjoy :)

Dah dah, nak stop dulu. Arigatou, sayonara :)

Assalammualaikum.

nur rasyidah abdullah

2 comments:

Marahaini said...

spm tahun depan? goodluck dear ;)

nur rasyidah abdullah said...

yup, thanks :) sekarang ni pun tengah menggelabah nak study balik F4. you too ^^

Instagram