Pages

And My Holidays Were Spent With ..?

Assalammualaikum and hallu guys :) Have you read the title above? And I'm officially announcing,,
THE REPORT OF MY HOLIDAYS. *woohooo. how boring.

Muahaha, sebenauunya baru lepas baca blog Ferra, and dear Ferra *kalau kau baca lah kan blog aku yang ntahpape macam tuan dia ni :p* , untunglaaaaah pergi Genting :) Had been there when I was in elementary, and seriously, FUN HABIS ! Malangnya masa tu ketinggian aku pun comel molek je, so dapat lah naik yang setakat kanak-kanak tu je. Kesian ayah aku melepas nak pergi yang extreme muehehe.

They should make extremer *ehh bukak kamus jap* rides for children, yelah, bagi diorang courage lebih sikit. Kan? Kan?

Okay aku rasa dah tersasar habis. Okayy, setelah dikaji, ditemu bual, soal selidik *hmm menipu itu berdosa* , cuti selama 16 hari, 19% aku spent untuk EasyMath Camp, and weekends aku jalan-jalan merayap ngan famili, and ada satu hari aku date ngan Aino and Raja. And the rest is staying home. 

Haa, berfaedah ke tidak namanya tu ? :P

So, about EasyMath Camp.

Ohh sebelum tu, aku informkan kebanyakan gambar ni hakmilik friends aku kayyy :)



Myra punya hakmilik :) Thanks Myra ^^ Sayang kau gak.


Alhamdulillah, bagus la kem ni. Cikgu dia gila gila sporting (and diskriminasi too), who else, Cikgu Rosman la :) Tapi tak apa, cikgu kelakar and tak stress sangat bila belajar dengan cikgu. Thanks cikgu:)



Okay okay enough about EasyMath. Seriously nak cakap pasal KIL :)



Hero of KIL, Redza Minhat.

Lakonan dia memang natural and superb la dalam KIL, spontaneous and looked natural. Thumbs up, bro ! And the heroin, Christina Suzanne, how splendidly you acted. Ohh I adore both of you :3




And, Redza Minhat ni sporting orangnya. Kebanyakan tweets daripada fan dia reply. Cayalah :)


Eh ni bukan tweet , ini post :P



Lepaks at Each-A-Cup :)

K, Till then, Assalammualaikum :)


nur rasyidah abdullah

2 comments:

feghaaa said...

heyyyyy!! stalk blog aku ehh hahhaa

nur rasyidah abdullah said...

Reply to feghaaa : bhahaha dah nama pun blog, bukan untuk di stalk ke?

Instagram