Pages

Playing with Bamboo.

Assalammualaikum.

It should be Wordless Wednesday, but for me, it's just Wordless Thursday. So Im just posting about my sketchings on some random pics by using my Bamboo, since I havent use it since a few months ago.

Okay merepek dalam BI macam terer sangat je kan.



First trial.



Second trial.

These stuffs I made are inspired from Muslim Teens, kalau korang perasan la, edisi Raya punya dia ada letak gambar-gambar crew Muslim Teens yang edited. Haa macam tulah goman yang cuba aku buat.

This holiday, Im feeling quite bored. Nak kata takde plan, tak jugak. Banyak jugak plan. Entahlah. No comment.


Okay kalau korang nak abaikan bahagian bawah ni pun takpe. Ni just nak buat luahan hati sikit. 

Apa apa salah aku kat kau, minta maaf and minta halal semuanya eh. Sorry kalau kau rasa aku cuma permainkan kau ke apa, tapi serious, Im not into this, hmm, love stuff and so on. Serious, even dengan kau, aku cuma.. Camne nak cakap eh? Kita kawan je kan. Takyah la nak harapkan lebih sangat. And jangan lah gaduh dengan orang lain kalau sebabnya aku. Kesian la dia, dia rasa macam dia pulak yag buat salah.

And jangan nak salahkan hundred percent kat aku, cuba kau usya diri kau balik. Paling kurang la, tengok la wall FB kau. Cukup senang.

Kbye. Assalammualaikum.

nur rasyidah abdullah

No comments:

Instagram